tisdag 31 mars 2009

Guitar Hero 4 World Tour & Queen Singstar

De äldre två sönerna fick ett presentkort på Rock Band 2 i julklapp. Nu när Rock Band 2 äntligen finns, så har de ångrat sig och vill ha Guitar Hero World Tour istället. Vi har rekat hos pricerunner och hade tänkt beställa, men med tanke på Murphy så kändes det säkrast att handla direkt i butik. Om någon av delarna skulle krångla alltså. Fick ett ryck och åkte iväg i smyg idag.

Elvaåringen kom så hem från skolan och svamlade på i hallen "åh ja ba, åh han ba, åh hon ba". Tror minsann att det var fyrstrukna ciss han klarade av där, när han fick syn på lådan! Maken lär nog också bli värsta förvånad. Han är bortrest till fredag kväll. Undrar om han också kan fyrstrukna ciss!?

Nu har jag träningsvärk i höger vad efter min karriär som trummis. Vi lirade i Hong Kong. Jag var smal, blond och hade läderbrallor. Grabbarna var två biffiga tvilling-rockers som hette Jonny och Conny.

Förlåt mig maken ty jag har syndat ytterligare lite till. Kunde inte låta bli Queen Singstar. Det var SÅ grymt kul att sjunga något annat än ABBA! Hade inte ens tid att se DHW... Men Lost offrar jag inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar