torsdag 20 augusti 2009

Who the fuck is Åke?

Idag fick Åke reklam från MQ. Åke bor precis på vår adress och har mina efternamn. Men vem tusan är Åke!? Mitt kvinnliga förnamn är inte ens i närheten av Åke. Inte en enda bokstav stämmer. Varken maken eller sönerna heter Åke. De äldre två sönerna undrade om jag var gravid och väntade just denne Åke. De kan gärna tänka sig en till lillebror, men i så fall ska han heta Kent. Jag undrade förskräckt om jag blivit farmor. Redan. Vid så unga år. Att logga in på MQs medlemssidor löste inte mysteriet med Åke. Där heter jag fortfarande precis det jag brukar heta. Who the fuck is Åke?

2 kommentarer:

  1. åke det är ju den där pedofilen som terroriserade alla bloggar i början på veckan.

    SvaraRadera
  2. Det vore förstås ett klart udda bus att hacka sig in i MQs databas och byta namn till Åke på alla medlemmar! Ringde en vän för att kolla och hon hade också fått sin MQ-reklam skickad till Åke + hennes efternamn, haha!

    SvaraRadera