torsdag 17 december 2009

Vi har besprutat oss

In i det längsta försökte jag förtränga vaccinationen mot svininfluensan. Vi gick nu ikväll, på näst sista dagen innan jul. Imorgon har jag tid att vara däckad och ha ont i armen. Inte på lördag, för då är det lindy hop till levande musik. Jag har konspirationsteorier och är inte helt övertygad om vaccinets förträfflighet eller nödvändighet. Har jag frivilligt låtit injicera DNA från en alien? Kommer jag att vakna med tentakler istället för fingrar? I vilket fall så mår jag tjyvigt och det gjorde jag inte innan sprutan.

2 kommentarer:

  1. Om ett par extra armar växer ut, så kan jag också tänka mig att ta sprutan! Tycker ofta att två armar är lite för lite.....

    SvaraRadera
  2. Vet inte om jag är lättad eller besviken. Inga extra armar, bara jäkligt ont i den redan befintliga vänsterarmen. Det blev ingen dans :-(

    SvaraRadera