tisdag 22 december 2009

Apropå att köpa julklappar till sig själv

Min svärmor ringde och snokade. Hade vi redan köpt en julklapp till dem? Sådana frågor besvarar jag inte. Hon hade annars en bra idé. Vi skulle kunna ge dem ett elektriskt rånjärn. Hmm, njae vi hade nog en del egna idéer. Jaha, men om vi rent hypotetiskt ville, så hade hon redan köpt rånjärnet och det stod hemma hos dem. Om inte vi ville, så skulle hon försöka övertala min svåger.

Haha, jag dör! Hon är den enda som kan spöa mig i nyfikenhet och snokande! Maken tar numera ut cash när han ska shoppa julklappar till mig. Annars kan jag råka snoka på hans konto och se vart han handlat.

2 kommentarer:

  1. hahahaha - som jag ungefär ;) Tippex har köpt en jättefin julklapp till mig - och eftersom han uppenbarligen är en hund utan cash så fick jag ju hjälpa till. Eller hur?

    SvaraRadera
  2. Tippex är en mycket klok och omtänksam hund! Snällt av dig att hjälpa honom lite :-)

    SvaraRadera