tisdag 23 november 2010

Vardagsrumsrealism

Lovade att bjuda Librarybeth på realistiska bilder av vårt vardagsrum. I några få dagar hann det vara tomt framför bokhyllan. Sedan sabbades allt av att alla kartonger med slalompjäxor, längdpjäxor, vinterkläder och skor bars in från det oisolerade uteförrådet. De stora bruna kartongerna innehåller duschväggar. Förhoppningsvis ska de sättas upp till helgen. Förhoppninsgvis får vi även tag i de gardiner vi hade tänkt oss i vardagsrummet. Det känns lite blekt med de tunna vita sommargardinerna. Den ena växten ser minsann också ganska blek ut.

Om man fotar på sniskan syns röran inte lika väl...

...som om man fotar på osniskan.

3 kommentarer:

  1. Så skönt att se att det inte bara är vi som har det så här ;-)

    SvaraRadera
  2. Oh lordi lordi me. Vad ska jag säga Mrs J? Vad ska jag säga? TACK - du ger mig insikt! Du ger mig perspektiv. Vi är många som rör till det för oss! Vi borde starta en fb-grupp för stollar som flyttar runt banankartonger utan att var i tjugoårsåldern.... Kämpa Mrs J, kämpa! ;)

    SvaraRadera
  3. Molly: Men jag står inte uuuut! Skarevapårehärviset!?

    Librarybeth: Varsågod för insikten! Jag kämpar dagligen mot denna röra, men den är större och starkare än jag. Lömsk är den också ;-) Sedan saknas ännu vissa av de utrymmen där vi tänkt trycka in röran...

    SvaraRadera