måndag 8 november 2010

Också före & efter, men inte lika kul

I våras nappade vi på ett prenumerationserbjudande på Elle mat & vin. Man skulle få fina servetter från Gant som premie. Jag tyckte att jag var rätt listig som även gav bort en prenumeration till svärföräldrarna. Fem månader tog det för Aller att skicka premien... Den utlovade premien har tyvärr tagit slut. De "har valt att ersätta med en likvärdig premie". Vadå likvärdig!? Det är bland de fulaste servetter jag någonsin sett! De åker direkt till Myrorna utan att ens passera linneskåpet. Svärmodern ringde och undrade om det verkligen var meningen att servetterna skulle vara SÅ fula. Hon ville inte mottaga fyra extra (våra alltså), för att kunna duka till åtta. Hon avböjde vänligt, men bestämt. Mycket bestämt rentav. Aldrig i livet, tror jag bestämt nämndes. Aller får förhoppningsvis även mottaga hennes synpunkter. Mina fick de nyss via mail.

Före



Efter

2 kommentarer:

  1. Usch, sådan besvikelse har jag råkat ut för flera ggr ;-/

    SvaraRadera
  2. Tråkigt! Maken vill skicka tillbaka de fula servetterna, men jag vet inte om det är mödan värt.

    SvaraRadera