onsdag 24 november 2010

Får man hälsa till mor och far?

Jag har fått en award av Librarybeth. Tackar och julbockar. Sju saker om mig alltså. Hmm...

1. Jag vantrivs när det är rörigt hemma. Blir trött och stressad.
2. Jag har väldigt snälla och omtänksamma söner.
3. Jag gillar inte att min man reser så här mycket som han gör i sitt jobb.
4. Älskar nagellack, men har gett mig själv ett litet* inköpsstopp tills jag hunnit testa alla färger jag redan har.
5. Tycker inte om muskot och kryddpeppar. Kan möjligen klara kryddpeppar i sill. Varm kryddpeppar är fruktansvärt!
6. Sitter just nu och smygäter barnens lördagsgodis.
7. Håller med Librarybeth dårå, men förutom fred på jorden önskar jag mig ett färdigt hus.

Awarden skickar jag vidare till alls som vill svara!

*skulle det dyka upp något häpnadsväckande oumbärligt kan inköpsstoppet tillfälligt hävas ;-)

2 kommentarer:

  1. Hihi vad kul att läsa. Det där med nagellacken kan jag hålla med dig om rakt av. Inköpsstopp men förhandlingsbart!!!!

    SvaraRadera
  2. Egentligen var det nog så att inköpsstoppet inte gäller på torsdagar. Men Mavalaflaskan var så pytteliten att det knapps gills. Grön var den dessutom och det gills ännu mindre ;-)

    SvaraRadera