torsdag 11 november 2010

Kära fråga Olle!

Vet inte vad som hänt, men jag har helt tappat lusten. Jag som brukade vara omättlig! Varken fredags- eller lördagsmys lockar. Försökte tom på vardagskvällar, även om det kändes omoraliskt i början. Barnen sover som stockar, men tänk om grannarna skulle se. Trots avhållsamhet i flera veckor har lusten inte kommit tillbaka. Inte ens ett glas rödvin hjälper. Snälla Olle hjälp mig! Vad ska jag köpa imorgon istället för ostbollar?

Hälsningar

Anna Nonym

2 kommentarer:

  1. Lite avhållsamhet har aldrig skadat någon. Kanske det kan väcka lusten på nytt. Testa lite försiktigt med ostbågar i nästa vecka. Lycka till/Ollebeth ;)

    SvaraRadera
  2. Kära Ollebeth!

    Jag provade att poppa popcorn, men de brände fast så in i h-e. Ska testa en liten skål med ostbågar nästa gång!

    Tack för hjälpen

    Anna Nonym

    SvaraRadera