tisdag 8 februari 2011

Garderobsrensning pågår

Vår klädkammare är snarare en step-in-closet, än en walk-in. Jag tapetserade med en del av alla de ljusblå tapetprover som beställdes hem i somras. De här bilderna är sedan tidigt i höstas. Vi har sedan dess fått upp lister vid tak, golv och dörr. Jag får helt enkelt inte plats med alla mina kläder på min sida och mina hyllor. Måste rensa bort sådant som är fult och fel.

Till vänster är det snedtak men tillräckligt högt för att hänga makens skjortor. Har visst råkat smyga in några av mina plagg där med...

Min sida åt vänster och makens åt höger. Rakt fram har vi satt upp hyllor, så tapeterna syns knappt längre. Vi gjorde tyvärr för få hyllor, men fler är på väg. Måste bara måla dem först...

2 kommentarer:

  1. Finfina, men sovrumsfönstret vetter mot norr och flera av dem såg så mintgröna ut då.

    SvaraRadera