torsdag 16 december 2010

My name is Bob, Mrs Bob!

Jag lackade ur på att någon aldrig fick dörrlisterna på plats runt dörrarna på kontoret. Nu har jag sågat och spikat upp listerna själv. Ha! Som tur var behövde inte hörnen geras (heter det så?), för det är ändå raka bitar runt alla andra dörrar. Kvällens planer är ett besök på bygvaruhus. Här måste shoppas mer lister och andra byggprylar. Jag kan stå ut med byggvaruhus ibland, men till Biltema får han mig aldrig mer.

"Det finns en plats på jorden där kvinnor inte ler,
det stället är Biltema dit vill jag aldrig mer."

2 kommentarer:

  1. He he he, nä tacka vet jag en flådig inrednings- eller klädaffär ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle SÅ gärna följa med! Lister, sladdar och verktyg är så oglammigt att man bara gäspar.

    SvaraRadera