torsdag 2 december 2010

The Godmother, the restored version

Läskigt tandläkarbesök idag. Hon bjöd på bedövning. En lång stund efteråt kändes det fortfarande så bedövat och uppsvällt längs överläppen. Kände mig som Gudfadern, ni vet där han hade bomullstussar i kinderna för att kunna prata lite sluddrigt, hest och mystiskt. Så småningom kom jag mig för att känna efter med lillfingret... Fasen, hon hade ju glömt kvar en bomullsrulle! Jag måste ha varit vrålsnygg under shoppingrundan på Apoteket!

4 kommentarer:

  1. He he he, du bjöd på dagens skratt, bigtime!

    SvaraRadera
  2. Varsågod! Fatta bra bedövning jag måste ha fått!

    SvaraRadera
  3. Haha! Själv såg jag ut som jag fått Restylane i halva läppen sist, såsom tandläkaren manglade min mun...

    SvaraRadera
  4. Aha, sådan där Hollywoodsk anknäbb! Tjusigt ;-)

    SvaraRadera