måndag 31 maj 2010

Telia var god dröj

För flera veckor sedan ringde jag Telia för att ordna med flytt av telefon. Vi byter för att vi måste, inte för att vi vill. Hela kvarteret har ett gemensamt avtal med Telia. Telia skulle skicka alla papper som behövdes, då vi byter från annat bolag till Telia. Inga papper har synts till hittills. Bara att ringa dem igen då. Förmodad kötid 18 minuter. 18 minuter i mobiltelefon!? Skullintetrodet. Dagens uppdrag blir att åka och köpa en telefon så att jag kan ringa vanligt.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Mitt namn är Daniel Leuschner och arbetar på Telia kundservice.
    Det är tråkigt att läsa att det verkar ha blivit struligt med överflyttningen från din gamla operatör.
    Jag skulle vilja lösa ditt problem och ber dig därför att kontakta mig via formuläret nedanför så får vi bot på problemet.

    http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Leuschner, Telia kundservice

    SvaraRadera
  2. Jaha, det låter ju bra det där. Ordnar det sig måntro? Den sortens pyssel har en tendens att sluka tid....

    SvaraRadera
  3. Telia-Daniel: Aha, det går alltså snabbare att blogga om Telia än att komma fram till kundtjänst ;-)! Ni impade starkt på maken!

    Librarybeth: Nå, vi fick oss iaf köpt en ny telefon! Vi ska ha både telefon, TV och internet via Telia. Helst på fredag kväll...

    SvaraRadera