måndag 9 november 2009

Eyeko, eko, eko...

Det är nu tre månader sedan jag beställde från Eyeko. Det har gått en månad sedan de lovade att skicka igen med "signed for service". Min order har fortfarande inte levererats. Det måste vara den sämsta nätbutik jag någonsin råkat ut för! På deras startsida står det numera "We no longer use Royal Mail for international post so expect quicker deliveries". Tja, långsammare kan de väl knappast bli? Min order var inte stor. Jag har bara kastat 83,24 kr i sjön. Till deras ära/vanära skapar jag den nya kategorin saker som suger. Eyeko suger!

4 kommentarer:

  1. Jag avskyr sådant där. Själv har jag fått påminnelseavgift på en vara från Nelly som jag aldrig fått! Nu går det inte att få tag på dem heller! Arg! ;-/

    SvaraRadera
  2. Fy så tråkigt! Nelly har inget vidare rykte, har bara handlat från dem ett fåtal ggr.

    SvaraRadera
  3. Riktigt illa faktiskt! Nu har de till slut svarat igen. Det gick inte att återföra pengar till kontot, då kontokortet gått ut. De förslår paypal eller leverans till alternativ adress. Jag använder inte paypal och ingen annan har någonsin misslyckats med att leverera till min egen adress.

    SvaraRadera