måndag 5 oktober 2009

Varning utfärdad för Eyeko!

För snart två månader sedan beställde jag nagellack från Eyekos egen nätbutik. Det är ett medvetet val att inte länka dit. De var klart billigast och det var fraktfritt. Jag betalade med kort. Några dagar efter ordern lagts fick jag ett mail om att mitt paket var på väg. Jag väntade och väntade. Jag har mailat och mailat. Och väntat lite till. Jag näthandlar enormt mycket, även från utlandet. Det här är första gången något försvinner. Om det nu försvann... Beställ ALDRIG från Eyeko! Jag kommer inte att köpa det märket någon annanstans heller.



An English translation, for any foreign readers who might google and find my warning:

Do not order from Eyeko!

On August 10th I ordered some nailpolish from Eyeko's own webshop. On August 14th I recieved a mail that my order had been shipped. It's now been almost TWO months since I placed my order and I still haven't recieved anything. They haven't answered any of my emails. I'm way beyond disappointed. I've ordered lots of stuff from abroad and nothing has ever disappeared before. I would NEVER recommend any of my friends to order from Eyeko! I will not buy that brand anywhere else.

4 kommentarer:

  1. Fy så enerverande och tack för varningen, något som ju verkligen kan hjälpa oss andra. Jag ska bli bättre på det också.

    SvaraRadera
  2. Och bara för att jag lackade ur totalt så har de faktiskt svarat, äntligen! Antingen så betalar de tillbaka pengarna eller så kan de skicka igen med "signed for service" och en "free gift". Om leveransen dyker upp, så får jag väl ta bort Lily Allen och ge dem pyttelite upprättelse. Om.

    SvaraRadera
  3. It's now been three months since I placed my order. One month ago they promised to resend with "signed for service". I'm still waiting for my delivery.

    SvaraRadera