lördag 27 augusti 2011

Noll tavlor på fjorton månader

Att det skulle vara SÅ svårt att få upp lite foton och tavlor på väggarna! Noll tavlor på fjorton månader? Vi saknar fotoväggen som vi hade i vår förra hall. Nu har jag äntligen letat fram alla gamla foton, samt även ett gäng som saknar ram. Det blev en lång inköpslista! En del foton med konstiga mått tog jag helt enkelt med för att få hjälp med passepartout. Alla svartvita foton ska vi sätta upp i mellanrummet (hallen på mellanvåningen). De gamla Tetris-talangerna kommer väl till pass när man ska pussla ihop alla foton på väggen ;-)!


Fin svartvit fotovägg! Minns tyvärr inte alls var bilden kommer ifrån. Jag hade bara sparat den för egen inspiration.

2 kommentarer:

  1. Fjorton månader - meh. Jag har bott i kåken i 13 ÅR och ännu inte fått till det med bilder och foton på rätt vägg. Jag misstänker att jag har gett upp....;)

    SvaraRadera
  2. Har så många fina foton som bara MÅSTE upp igen! Har inte alls tålamod att vänta i 13 år...

    SvaraRadera