tisdag 7 september 2010

Det var trädgårdsmästaren som gjorde det!!!

Exakt den tanken vaknade jag med i morse, när äldste sonen väckte mig toktidigt för att berätta att han mådde illa. Exakt VAD trädgårdsmästaren hade gjort minns jag däremot inte.

För övrigt anser jag att de borde varna känsliga tittare för att kvällens avsnitt av "Medium" är ett sådant där jäkla avsnitt som inte får något vettigt slut. To be continued. Varfördåför? Vissa avsnitt är ju riktigt läskiga. Känsliga tittare, vars make är bortrest, kanske inte borde se sådana oavslutade avsnitt!

Sedan skrämde jag slag på mig själv i sovrumsmörkret. Den enda belysning vi har i sovrummet är golvlampan Barometer, vars lysknapp är på golvet. När jag trevade mig fram i mörkret råkade jag kliva på lysknappen så att lampan tändes. Jämmer och hjärtklappning! Var tvungen att läsa i en timme för att varva ner.

2 kommentarer:

  1. Min man är också bortrest då tittar jag bara på sådant som är barntillåtet ;-)

    SvaraRadera
  2. Molly, jag borde ha vetat bättre! Ghost Whisperer är också väl kusligt ibland.

    SvaraRadera