fredag 11 november 2011

Angie & jag

Höll sånär på att sätta brownies i halsen när jag såg att Campadre hade en kampanj på Lola Ramona! Har spanat in det märket hos Brandos, men de har känts rätt dyra. Är du inte redan medlem hos Campadre men vill bli? Jag gillar högklackade skor som har lite platå under själva foten!


Så vad ska jag ha dem till? Städning och matlagning (i väntan på sommar alltså)! Får väl sätta möbeltassar under klackarna, så att jag inte sabbar golvet hemma.

Och till jeans, klänningar och kjolar... Och till blommigt. Och till prickigt!

4 kommentarer:

  1. Mmm, så söta!!! Städandet blir en fest!

    SvaraRadera
  2. Och tack för tips ang sisånadäringa hårrullar men haha, tror inte jag ger mig på det, trots bra instruktionsfilm!!!

    SvaraRadera
  3. Jaa, Libby här igen!! Mrs J goes prep ser jag!!! Najs!!!

    SvaraRadera
  4. Börjar ha så många städskor ;-) Tycker att du ska visa döttrarna inspirerande tutorials och låta dem öva! Went even preppier today, haha.

    SvaraRadera