fredag 29 januari 2010

I've been awarded!



Jag har fått en award av Molly. Tack och bok säger jag ;-) Den för med sig lite förpliktelser också:
A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen/erna som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award!

1. Jag är mörkrädd. Fjällstugan är värst för där ligger mördaren och väntar under trappan, redo att kapa hälsenorna på alla som går ner på toan nattetid. Utan hälsenor kan man inte springa ifrån mördaren.

2. Jag sjunger högt när jag kör bil ensam, såväl opera som hårdrock. När jag kommer till trafikljus slutar jag sjunga så att andra bilister inte ska se vad jag pysslar med.

3. Jag är mycket morgontrött. Morgonpigga människor är läskigt hurtiga!

4. Jag är en pessimist.

5. Jag är bra på att räkna procent, särskilt reaprocent.

6. Jag hatar spindlar!

7. Jag är sjukt nöjd att jag fick med min man att börja dansa lindy hop i höstas.

Jag är lite fantasilös vad gäller att dela ut awards, så jag delar bara ut en. The award goes to Kafferepet, för Miriam som skriver är både kreativ och snygg! Har ni inte redan läst hennes blogg så gör det nu!

4 kommentarer:

  1. Kul! Vi är lika på flera av punkterna inte konstigt att jag gillar dig så mycket ;-)

    SvaraRadera
  2. Aha, har du också mördare under trappan ;-)!?

    SvaraRadera
  3. jag läser också kafferepet, en himla fin blogg!

    SvaraRadera
  4. Finns mycket kul läsning på nätet!

    SvaraRadera